آشنایی با دستگاه سرند در خط تولید زغال فشرده

دستگاه سرند

یکی از دستگاه‌های مهم در یک خط تولید زغال فشرده با تولید زغال فشرده و درجه یک,دستگاه سرند می‌باشد.دستگاه سرند با قرار گرفتن در یک خط تولید نقشی اساسی و مهم را ایفا می‌کند که این موضوع باعث می‌شود تا در نهایت شما بتوانید زغالی با کیفیت بسیار بالا و درجه یک تولید کنید.

دستگاه سرند در یک خط تولید زغال فشرده در کنار دستگاه‌های دیگری مانند;آسیاب,اکسترودر و مکنده وظیفه جدا کردن مواد زائد از خاک اره تولید شده را بر عهده دارد.با الک کردن خاک اره فشرده شده به وسیله سرند,مواد اولیه شما با کیفیت هرچه تمام تر تولید شده و برای استفاده از آن برای تولید زغال آماده می‌گردد.

همین امر باعث می‌شود تا دستگاه سرند هم یه یکی از مهمترین و اصلی ترین اجزای یک خط تولید زغال فشرده کامل تبدیل گردد.

دستگاه ‌سرند به زبان ساده و عامیانه همان الک و کاربری آن الک کردن است که الک مکانیکی در حجم بزرگتر برای کارهای صنعتی استفاده می شود که نسبت به حجم کار ابعاد و اندازه آن محاسبه و ساخته میشود. 

در کارگاه ماشین سازی کیوان صنعت سرند مکانیکی نسبت به حجم خط تولید که توانایی استفاده از سه اکسترودر را داشته باشد، محاسبه و ساخته شده است.

عرض اسکلت سرند ۱۲۰در۲۰۰ و ارتفاع ۱۴۰ با محار دوبل از ناودانی ۶ طراحی شده تا استحکام زیادی در برابر ویبره و ضربه داشته باشد و موقع نصب سرند پایه ها توسط رول بولت به کف بتنی نصب میشود.

ساختار دستگاه سرند

 ساختار سرند که با عرض ۱متر و طول ۲۲۰متر و عمق ۳۰سانتیمتر طراحی می شود به طوری که با پانچ ۶ این عمق  ۳۰سانتیمتری را به دوقسمت مساوی تقسیم کرده و موقع استفاده مواد اصلی از بالا تخلیه میشود در داخل سرند.

 دینام زیرین سرند که به وسیله یک اهرم که به قسمت...

برای مطالعه ادامه مقاله دستگاه سرند به سایت کیوان صنعت راه انداز خط تولید زغال فشرده مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد